perjantai 11. marraskuuta 2016

Metallinhohtoa hameessa


Tässäpä on vaate jossa yhdistyy kaksi "ei oo mun juttu" -asiaa. Tai niin mä luulin.
Mustan ja (oikein värikkäänä päivänä) harmaan ystävälle lilahtavan roosan värinen metallinkiiltoinen midihame kolahti kuitenkin ensisilmäyksellä. 
Mulla on kaapit täynnä melkein samanlaisia mustia mekkoja ja harmaita neuleita ja ostelufilosofiani onkin viime aikoina ollut etten osta mitään mikä muistuttaa liikaa jotain mitä mulla jo on. Koska jos ostaa aina samanlaisia vaatteita päätyy just siihen "ei mitään päällepantavaa" tilanteeseen. Erilaisuus on hyvä juttu, tässäkin mielessä.


Ja nyt mä pukeutuisin koko ajan tähän hameeseen <3

Kuvat ovat viime lauantailta Indiedaysin inspiraatiopäivältä jossa kanssani asukuvauksissa paleli Sara, kiitos hurjasti näistä kuvista! Tausta on ihan mahtava ja asu ei sitä tyypillisintä minua joten lopputulos on väkisinkin virkistävän erilainen - oikeita hyvän tuulen kuvia :)



Hame Zara / T-paita second hand / neuletakki Vero Moda / laukku Marc Jacobs

Kuvat Sara 



Upeeta viikonloppua!

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään hameesta kovasti, mutta kun tietää millainen itselläni oli päällä niin sen varmaan arvasi. :D Oikein ihanaa viikonloppua teidän poppoolle! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Joo oltiin melkein samikset :) Kivaa viikonloppua sinne myös <3

    VastaaPoista
  3. Upea sinä <3 Kivojahan noista kuvista tuli. Asu sopii hyvin tuohon makeeseen taustaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuli, kiitos kovasti vielä! Mahtava tausta ja iloisen punainen nenä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!