maanantai 28. marraskuuta 2016

Melkein kuin Manhattanilla

Yhteistyössä Santa Marian ja Risentan kanssa



Joskus on hyvä olla itselleen oikein erityisen hyvä. 

Mä olen ollut viime aikoina aivan loputtoman väsynyt (syystä että en ole nukkunut, kappas vaan) ja olisin kyllä ihan oikeankin pakomatkan tarpeessa. Mutta koska äkkilähtö New Yorkiin ei nyt ihan sovi kiireisen perheenäidin suunnitelmiin niin Manhattan sai luvan tulla mun luo - aamiaisen muodossa.


Mä olin New Yorkissa viimeksi vuonna 2011, jouluna muuten! Tuosta reissusta on päällimmäisenä jäänyt mieleen jouluaaton (vai päivän?) musikaali Phantom of the Opera ja jouluateria ravintola Pastiksessa. Oli kyllä aika mahtavan erilainen ja ikimuistoinen joulu.
Muistan myös monet ihanat kahvilat ja eräänkin kahvilan superherkulliset avokadoleivät. 
Mun wannabe - aamiaiselle tein avokadoleivät Santa Marian guacamole dip mixillä - hyvää ja todella nopeeta.


Avokadoleipien lisäksi tarjolla oli muitakin helppoja, nopeita ja terveellisiä herkkuja Manhattanin (ja minun!) kiireiseen tyyliin sopien:

-luonnonjugurttia ja Risentan granolaa tuoreiden marjojen kanssa 
-munakasrulla savulohitäytteellä, sen ohjeen nappasin täältä


Ja tietenkin kahvia. Paljon.


Herkkuaamiainen itselle ei ehkä ihan kuitannut kaikkia univelkoja mutta teki kyllä paljon pirteämmän mielen. Ihanaa kun on välillä aikaa tällaiseen.

Ja miten ihanaa muistella New Yorkia! Facebookin kätköistä löytyi kuviakin tuolta reissulta mutta en saanut niitä siirrettyä tänne. Mutta ne muistot, oi ja oi <3

Joskus vielä uudestaan.


Mainiota viikkoa, Manhattanilla tai ilman!



Santa Marian ja Risentan tuotteet saatu blogin kautta









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!