keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Kahden lapsen äiti


Mun äitienpäiväpostaus tulee myöhässä koska oon - äiti. 

(mun omalle äidille tiedoksi että me EI olla noin lähellä reunaa, kuvakulma hämää !)

Kun pitää samanaikaisesti vahtia kaikkialle ehtivää kolme ja puolivuotiasta ja käydä hänen kanssaan maailman upeimpia keskusteluja ja lisäksi hoitaa vauvaa niin voitte uskoa että jotain muuta jää välillä tekemättä. Ehkä blogi ei päivity kovin usein, ehkä en vieläkään ole aloittanut tavoitteellista urheilua, ehkä koti ei ole ihan niin siisti kuin haluaisin sen olevan.

Mutta kuulkaa, en vaihtais sekuntiakaan.


Kahden lapsen äitinä on nyt reilun kolmen kuukauden kokemuksella (enimmäkseen) aivan ihanaa. Ja paljon paljon helpompaa kuin etukäteen pelkäsin. Mun mielikuvissa enemmän kuin yksi lapsi oli hallitsematon lauma, pelkkää kakofoniaa ja kaaosta ja ajattelin että musta ei ikipäivinä olis moiseen.

Hah - tietenkin elämä päätti testata. 

Mulle on ollut yllätys miten helposti tähän rooliin solahdin. Tuntuu että kaikki olis aina ollut näin, tai ainakin että just näin sen kuuluu olla. Etukäteen toki mietitytti se miten pärjään yksin kahden kanssa, kun mehän ollaan poikien kanssa aina viikot kolmisin kun Papa on töissä muualla. Monelle muunlaiseen elämään tottuneelle se tuntuu olevan ihan hurja ajatus, mutta tottuminen onkin se avainsana. Me ollaan aina oltu näin. Ei se yks vauva sitä paljonkaan heilauttanut :)


Mutta onnellisuusmittaria hän heilautti. 
Jos ennenkin olin ihan todella onnellinen niin nykyään meinaan ihan pakahtua. 
Sain niin paljon enemmän kuin mitä osasin edes haluta.

Ja tuleehan se isä aina viikonlopuiksi kotiin

Ja mun äitienpäiväjuhlinnatkin oli tänä vuonna nelipäiväiset :D

- keskiviikkona oli päiväkodin äitienpäiväkahvit ja sain maailman hienoimman itse tehdyn lahjan
- perjantaina pääsin yllättäen hierojalle
- lauantaina käytiin mummin eli Papan äidin luona juhlimassa
- ja sunnuntaina loppuhuipennettiin juhlinta mun oman äidin ja meidän koko perheen kanssa ihailemalla Helsinkiä mereltä käsin ja syötiin samalla aivan mahtavan hyvä lounas


Nämä tyypit <3 <3 <3

Halkean rakkaudesta.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!