maanantai 5. lokakuuta 2015

Ruusuja Tallinna!


niin rakastan Tallinnaa.
Eilisen kotiinpaluun jälkeen olen nyt vuorokauden hehkuttanut kaikille miten mahtavaa taas oli ja miten ihana paikka se on. 

Ja miksi - sitä en oikein osaa edes sanoa. Viihdyn vaan siellä niin hyvin.


Ja tietenkin oli ihan uskomattoman ihanaa aika kivaa olla totaalivapaalla. 
Vain minä ja ystävä - ei lapsii, ei hubbyi.

Mutta Tallinna <3 <3 <3


Reissusta lisää vielä myöhemmin, nyt suljen silmät ja fiilistelen vielä hetken.


Mekko on Tallinnan tuliainen.

Matkaseurasta ja kuvista kiitos L - oot paras <3


Ihanaa viikkoa muruset!





10 kommenttia:

  1. Tallinna on kiva! Ihania kuvia, olet niin hoikkis mahasi kanssa! Ihanaa tiistaipäivää. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, ihanasti sanottu Katja <3 Ei meinaan siltä tunnu :D Kivaa viikonloppua!

      Poista
  2. Superkiva mekko ja superkiva reissu as always! Muah!

    VastaaPoista
  3. Nättejä kuvia! :) Ja tuo mekko on kyllä aivan ihana ♥ :3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia! Mekko ei oo ihan tyypillisintä mua, olisin ilman ystävän kehoitusta jättänyt varmaan kokeilematta. Niin se personal shopper vaan kannattaa :D Ja hei kiva kun kävit ja jätit kommentin :)

      Poista
  4. Ihana Tallinnan tuliainen! Näytät hyvältä! <3

    VastaaPoista
  5. Tallinnassa on aina kivaa, lyhyt matka ja kappas ulkomailla. <3 Ihana asu, suorastaan söpö <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Tiia <3 Oon niin samaa mieltä, mekko on tosi söpö ja aika erilaista mua: olisin varmaan jättänyt sen sovittamattakin ellei ystävä olis sitä ehdottanut :) Samaa mieltä myös Tallinnasta, ihanaa kun se on tuossa niin lähellä! Vaikka sitä laivamatkaa mä kyllä vihaan. Louhisivat sen tunnelin niin kävisin joka toinen viikko :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!