sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Uutta aulassa

Puh-huh. 
Painin täällä blogin ulkoasun kanssa enkä niin millään meinaa saada siitä mieleistä. Huomannette että jotain on jo tapahtunut mutta varsinainen uusi lanseeraus antaa odottaa itseään vielä ikuisuuden jonkin aikaa.

Ettei homma menisi pelkäksi marginaalien säätelyksi päätin kuvata pitkästä aikaa meidän aulan ja miltä se näyttää nyt:


Vanha mahalipasto on Papan löytö (jostain) antiikkiliikkeestä

...ja valaisin Tampereelta muutettu Artekin A622A

...ja eilen löysin vielä yhden huikean upean jutun jonka saapumista nyt kärsimättömästi odottelen!
Siitä myöhemmin lisää, nyt on lähdettävä lumituiskuun.

Kivaa sunnuntaita!






8 kommenttia:

  1. Ulkoasu säädöissä menee AINA hermot !!! Mutta hyvältähän tällä näyttää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin menee!! Oon vielä niin täydellisen tumpelo noissa konehommissa, että voi ärsyttää... Mutta kiitos tsempistä, ehkä tää vielä joskus valmistuu :)

      Poista
  2. Sivupalkki näyttää siistimmältä! :) Mutta voi, mä tykkäsin kattokuvasta, se sai lähtöpassit? Ihanaa sunnuntai-iltaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tää on vielä ihan vaiheessa koko homma, haluaisin sen kattokuvan edelleen mukaan mut ainakaan vielä en osannut :D

      Poista
  3. Kivan simppelin oloinen, minä tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aula vai blogi? ;) No molemmat on kyllä simppeleitä, mä oon sellainen less is more - ihminen. Kiitos, kiva kuulla että tykkäät! <3

      Poista
  4. Ooh, hyvältä näyttää - sekä blogin ulkoasu että sisustus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rakas, mä käytin sen sun vinkin tähän blogin ulkoasuun! Tai yritän, kesken on edelleen :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!