keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Sankarihommia

Meillä on helmikuussa niin monta juhlaa ja merkkipäivää että hyvä kun laskuissa pysyy.

Ensin on ystävänpäivä ja se on - no ystävänpäivä, ja samalla myös mun ja Papan vuosipäivä. Tänä vuonna tuli viisi vuotta täyteen.

Sitten seuraavaksi on mun äidin synttärit, jonka jälkeen mun ja Papan synttärit.
Viime lauantaina juhlittiin kaikki syntymäpäivät kerralla.



Tänään oli mun ja Papan syntymäpäivä.
Ei paljon jaksanut bailata, Papa on Tampereella ja minä hengailin seuralaiseni sinuiitin kanssa peiton alla - sairaslomalla siis.

Alkuillasta käytiin mummun ja pojan kanssa kuitenkin katsomassa kiinalaisen uudenvuoden juhlintaa Kampissa: paljon väkeä ja kauniita lyhtyjä.


Niin ja loppuillasta katsottiin ikkunasta Töölönlahden ilotulitusta, kivasti järjestetty ihan meidän syntymäpäivää ajatellen! 




7 kommenttia:

  1. Onpa teillä juhlia ja sama synttäripäiväkin, sinua eilen onnittelin mutten arvannut että on miehesikin synttäri. :) Meilläkin osuu yksi "juhla"päivä helmikuulle, joka yleensä kyllä jää viettämättä - kihlapäivä. Ensi viikolla siis 13v siitä aikaa. Oikein paljon vielä onnea ja paranemisia sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, itseasiassa meillä on MYÖS kihlajaispäivä helmikuussa! Se on niinikään syntymäpäivänä et ei sitä kyllä tuu ikinä vietettyä. Vähän huono käsikirjoitus kun kaikki juhlat on tyyliin saman viikon aikana :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!