lauantai 17. tammikuuta 2015

Lastenhuoneen uusi matto!


Meillä herättiin tänään "pirteänä" klo 5.15 ja päivä on ollut aika jäätävän pitkä ja raskas. Tämänkaltaisina päivinä ei oikein voi tehdä muuta kuin lähteä kaupungille haahuilemaan, mutta tänään se todellakin kannatti. 
Pojan huoneessa on ollut tilaus toiselle kivalle matolle, ja just se mitä olin ajatellut tuli vastaan tänään ja vieläpä reilusti alennettuun hintaan - jee jee!

Huoneen lattiapinta-ala on aika iso, ja kun sen toisessa päässä "leikkitilassa" on nyt Tikaun automatto  
niin kaipasin jotain samantyylistä myös sängyn viereen. Tätä saman valmistajan square-mattoa olin jo aiemmin katsellutkin, eli Stockan tarjous ei olisi voinut osua parempaan saumaan.


Pojalle yritin mainostaa että tätä voisi käyttää vaikka pikkuautoratana.
Vielä ei kokeiltu siihen tarkoitukseen, mutta onhan se nyt muutenkin aivan ihana.

Et vinkki vinkki vaan, jos ikinä olet kyseistä mattoa miettinyt niin nyt äkkiä stockalle!

8 kommenttia:

  1. Argh! Mä heräsin "vasta" 6.20 ja olin tauotta menossa puoleen yöhön asti. Kiva matto ja toi apinatyyny! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meillä toi herätys voi olla (näköjään) mitä vaan klo 5 ja 8 välillä. Melko rankkaa, sanoisin :D Ja kiitos, mattoon oon itsekin ihan ihastunut ja apinatyyny on aina kiva. Ostin sen ehkä vuosi sitten Perobasta :)

      Poista
  2. Joo, toi matto kävis kyllä mihin tahansa huoneeseen värin ja kuvion puolesta, tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävis! Vähän mietinkin että omisinko sen työhuoneeseeni mut lapsi meni edelle - toistaiseksi :D

      Poista
  3. Ihana tyyny! :D<3 Mä odotan jo kuumeisesti meidän makkariin uutta mattoa H&M:ltä, mulla on kauhea sisustusinto päällä, vaikka vielä ei olla edes keväässä! :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos <3 Mä niin ymmärrän ton sisustusinnon, mulla on ihan sama. Ja mulle tammikuu ON kevättä, et nyt on ihan hyvä pesänrakennusaika :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!