maanantai 17. marraskuuta 2014

10 kuvaa kesään (ja ihanparas viikonloppu)


No nyt on synkkää!

Tää kuva on niin marraskuuta itseään.
Ja otettu muuten päivän valoisimpaan aikaan...
No mut, valoa kohti mennään - ainakin jouluvaloja!

Onneksi viikonloppu oli moninverroin ihanampi kuin tämä sää:

Monen-monen-monen huonosti nukutun yön ja taustalla vaikuttavan kahden vuoden univelan jäljiltä oli tämä äiti loppuviikosta silleen "silmilleräjähtelevän" väsynyt. Se huomioitiin.

Sain nukkua, kokonaiset kaksi yötä. Ei oo muuten tapahtunut sitten vuoden 2012.
Lisäksi mun auton talvirenkaat oli vaihdettu, tankki oli täytetty ja meille oli tehty ruokaa valmiiksi mukaan "ettei tarvitse sitten heti Helsingissä alkaa kokkailla."

I feel loved <3 

Kiitos Papa, olet paras.



7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Todellakin, mä oon niin onnellinen! Ja levännyt. (Sama asia :))

      Poista
  2. Ihanaa kun sait levätä! Meillä meni viikonloppu ihan toisenlaisissa merkeissä, joka yö kukuttiin. :P Marraskuu on niin parasta, pimeys ja jouluvalot! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mä luinkin sun blogista :( Miks ne vaan ei voi nukkua?? Meilläkin mun lepääminen vaati sen että ajoin Helsinkiin yksinäni nukkumaan... Tampereella oli vähän heräilty (niinkun aina), mut meillä on se ero Papan kanssa että mä en osaa enää nukahtaa niiden herätysten jälkeen = valvon lopulta koko yön. Mut kahden nukutun yön jälkeen sitä on kummasti kuin uusi ihminen!

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ihana, että sait huilata, pisteet pappalle siis! Voi ei mikä ero noissa kuvissa, valoa odottaen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sano muuta, vasta itsekin tuosta kollaasista huomasin että ero on ihan valtava! Ja vielä kuukauden verran pimenee, apuaaaa... :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!