torstai 11. syyskuuta 2014

Elämme hattujen aikaa!

Oho, tämä on jo toinen asupostaus tällä viikolla!
Mulle aika epätavallista, mutta puolustukseksi sanottakoon että asu on viime viikolta, siltä ensimmäiseltä kauniilta ja kuulaalta syyspäivältä. Vietettiin silloin Kristiinan ja poikien kanssa ihana päivä: puistoiltiin, otettiin asukuvia (tietty!) ja kokkailtiin pikkumiesten kanssa. 
Käykää kurkkaamassa Kristiinan blogista kuvat tulevista master chefeistä, he ovat niiiiiin ihania!!! (Sanoo ylpeä äiti).

Ja niin, se asu:


Rakastuin kesällä (jatkuvasti) pitämääni panamahattuun, ja nyt oli aika saada sille syksyisempi seuraaja. Musta villakangashattu on mahtava - ehkä olen sittenkin hattuihminen?!
Näitä täytyy saada lisää: isommalla lierillä, eri väreissä... 

Mahtavat on myös kaverilta kierrätetyt nilkkurit, just sopivan rouheat moneen asuun.



Mutta niin, lopulta tämäkin asu on "all about the hat".

Kaikista kuvista iiiiiso kiitos Kristiinalle!!


Mites siellä? Sytyttääkö hatut vai kuljetko mieluummin ilman?

2 kommenttia:

  1. Teidän päivä kuulosti hauskalta! Sulle kyllä sopii hattu tosi hyvin!:) Mulla on muutama hattu, mutta ne ei oo oikein istunut.. pitää jatkaa erilaisten hattujen sovittelua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi se oli niin ihana päivä, näitä lisää! Ja kiitos, kiva kuulla että hattu näyttää muuhunkin silmään hyvältä kuin vain omaan :D Mulla on ollut joskus aiemmin sama, että tuntui että hatut ei istuneet niin millään ja nyt taas en olis ilman ikinä. Mut oon kyllä varma että sulle sopis mikä hattu vaan, olet kumminkin aina yhtä upea!

      Poista

Kiitos kommentistasi!