perjantai 29. elokuuta 2014

Tiedän mitä teen tänä syksynä

Mä en ole yhtään syksyihminen.
Rakastan rakastan rakastan kesää,
ja mulle syksy on yhtä kuin kesästä luopumisen tuska.  Ja joo, voihan niitä olla kauniita kuulaita syyspäiviä mutta kamoon oikeesti: aika harvassa ne ovat. Yleensä se on sitä samaa harmaata vesi/räntä tihkua/sadetta lokakuusta maaliskuuhun. Hyi.
Ehkä vastareaktiona harmauteen alan syksyisin aina puuhata ihan vimmalla.
Työn suhteen on miljoona ideaa (paitsi nyt kun olen vielä hoitovapaalla) ja harrastukset oi harrastukset!
Mä olen just se tyyppi joka alkaa opiskelemaan ihan-mitä-tahansa kieltä ja ilmoittautuu "voimajoogaa aloittelijoille"-kurssille. (Been there, done that!)
Ja tänäkin vuonna on kaikkea ihanaa:

Maanantaisin on (olis) MLL:n perhekerho.
Ihanaa tietää että on paikka mihin mennä jos vaikka sataa ja kotona seinät uhkaavat kaatua päälle.

Tiistaina on tennis!
Olen aina halunnut pelata tennistä, ja tänä kesänä viimeinkin sen toteutin!
 Kävin alkeiskurssin, ja nyt käyn tiistaisin valmennuksessa. Se kuulostaa vakavammalta kuin mitä on, tunneilla on hurjan kivaa.
Ainoa "huono" puoli siellä on että olen ryhmäni kaikkein huonoin vähiten pelannut, ja sekö jos mikä on kova paikka tällaiselle aika kilpailuhenkiselle ihmiselle. Lohdutan itseäni sillä että kaikki ovat joskus aloittaneet, mutta kyllä se mua vaan syö - rotan lailla. 
Mutta ainakin motivaatio oppia on korkea, ja on se treenaaminen vaan niin kivaa!

Ensi viikon torstaina alkaa pojan liikuntakerho - tai temppukoulu, niinkuin me sitä kutsutaan.
Syksyn ohjelmassa oli mm pallopelejä, temppurataa, liikuntaa musiikin tahdissa jne, eli kuulostaa ainakin lupaavalta! Kerron siitä lisää kun eka tunti on käyty.

Tuleville viikonlopuille kaavailen toista haaveharrastustani - seinäkiipeilyä

Olen käynyt (kiipeilyguru)ystävieni kanssa muutaman kerran kokeilemassa, ja vitsit että se on kivaa! 
Lähiviikkojen suunnitelmissa on kurssi millä opin perustaidot ja saan varmistusluvan. Sen jälkeen lyöttäydyn guruystävien seuraan (ja olen taas porukan huonoin!) ja käyn kiiveskelemässä sunnuntaisin - jeeeee!

Ja niin, siinäpä tämän syksyn uudet harrastukset.
Näiden lisäksi vanhat "perusharrastukset" pysyvät toki edelleen mukana, eli salilla käydään pari kertaa viikossa ja juoksuakin yritän ympätä sinne missä tilaa on. Ja uinnin - uimassa olis tarkoitus käydä kerran viikossa. Niin ja sit muutamina iltoina mä kirjoitan yhtä blogia ;D

Eli pitkäksi ei aika tule tänäkään syksynä, mutta saisiko silti toivoa aurinkoista ja lämmintä säätä vielä pitkään?

Erityisesti toivon aurinkoista ja lämmintä säätä huomiselle.
Huomenna meillä on se kirppis, minne ajan Tampereelta aamukuudelta...
Se miksi olen Tampereella on pidempi juttu, siitä lisää myöhemmin.
Mut toivottavasti sää ja myynnit suosivat huomenna, ja olis kiva nähdä suakin siellä paikan päällä - tervetuloa siis!!!








2 kommenttia:

  1. Vau! Mahtavaa! Mäki haluisin päästä kokeilemaan tennistä ja seinäkiipeilyä. Ihan mahtavaa! Mä kävin melomassa sunnuntainta ja varmasti kokeilen sitä uudelleenkin :) Uusia lajeja on kiva kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Joooo!!! Lähde kokeilemaan, ne on molemmat ihan mahtavia lajeja!
    Mä olen kanssa kokeillut melomista ihan pari kertaa ja tykkäsin kovasti, ja siinä tulee vielä bonuksena ulkoilu ja upeat maisemat. Samaa mieltä - uusia lajeja on niin kiva kokeilla!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!