perjantai 1. elokuuta 2014

Elokuun uutena inspiraationa toimii...

...minä!!


Toisin sanoen Rööperin Rouva aloitti Indiedaysin inspiration - blogina juurikin nyt.

(kuvankaappaus http://www.indiedays.com/blog/rooperinrouva)

Olen iloinen ja ylpeä saadessani kuulua noiden upeiden ja mielenkiintoisten blogien joukkoon, kiitos siis lämpimästä vastaanotosta!

Lisäksi toivotan tervetulleeksi kaikki teidät, jotka ilman Indiedaysia ette ehkä olisi meille Rööperiin eksyneet.

Rööperin Rouva kirjoittaa siis kaikesta siitä, mikä elämässä(ni) on juuri nyt tärkeää ja ajankohtaista - kuten esimerkiksi näistä:

-perheestä, ystävistä ja muista elämäni onnellisuustekijöistä tietenkin
-uudesta kodista: käsissämme on massiivinen sisustusprojekti  
-vaatteista: pukeutuminen ja lapsen pukeminen on yksi jokapäiväisiä pieniä iloja
-harrastuksista: tennis vai kiipeily, lenkkeily vai kuntosali? Haluaisin ne kaikki.
-tekemisistä ja matkoista: vierivänä kivenä on kivampi olla kuin paikallaan

...ja näiden yllämainittujen lisäksi kirjoitan joskus myös ruuasta ja terveellisestä elämästä - eli lyhyesti sanottuna kaikesta siitä mikä minua (ja ehkäpä myös sinua) inspiroi.

Tervetuloa siis vierailulle! Olen iloinen käynnistäsi ja vielä iloisempi kommentistasi!







8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eiks vaan olekin!! :D Pääsin hyvään seuraan ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Dahlia <3 Nyt me ollaan melkeen niinkun naapureita, ihanaa!!

      Poista
  3. Voi että miten hienoa! Tällaisesta olen haaveillut, mutta jöönee haaveiluasteelle. :)

    VastaaPoista
  4. Oii, paljon onnea! Mahtava juttu :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!