keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Farkkushortsit x 2

 Pitkän pitkän pitkän etsinnän jälkeen mä vihdoinkin löysin ne - täydelliset farkkushortsit!


Etsinnässä oli rennot ja löysät boyfriend-tyyliset shortsit, mitkä kuitenkin istuisivat.
Keväämmällä luulin että homma olis ihan helppo, farkkushortsejahan on kaupat pullollaan, mutta sellaisia mitä mä halusin ei ollut missään. Kunnes viime viikolla eksyin pitkästä aikaa vanhaan kunnon Vero Modaan. Siellä ne oli, Object-merkkiset täydelliset byysat! 

Halusin sitten tietenkin päästä esittelemään niitä heti tännekin, ja idea oli seuraava:
 pojallakin on (maailman söpöimmät) farkkushortsit - mehän otetaan like mother like son -tyyppiset ihanat kuvat kun kävellään shortseissamme rannalla.

No se ei sitten ihan mennyt niin.


...aika tylsä idea se taisi ollakin, tehtiin sitten ihan muuta ja saatiinkin paljon kivampia kuvia: shortseista ja muutenkin


Voi mä oon niin onnellinen kun aurinko ja helteet palasivat!
Ja vielä onnellisempi olen siitä että me päästään muuttamaan - ihan aikataulussa.
Täällä on tänäänkin ahkerasti pakattu, vaikkakin tämä muutto on kyllä ihanan paineeton:
tämä Tampereen koti kun ei täältä häviä vähään aikaan yhtään mihinkään, Papalla on täällä duunit ja siksipä mekin tullaan vielä useasti tänne "mökkeilemään".

parveke - selfie
Tällaista täällä Tampereella tänään! Mites siellä? Saatko auringosta energiaa vai rasittaako kuumuus vaan? 


2 kommenttia:

  1. Voi ihanaiset ♥
    Todella kivat sortsit on! Moisia saattaisin itsekin voida pitää. Mä en tykkää niistä miniminisortseista, että kankut paistaa. Ei näihin megamuhkukinttuihin sellaisia kehtaa vetää. :D Ihana tuo siun asu kokonaisuudessaankin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista ihana Janet <3 Miniminishortsit ei oo myöskään mun juttu (ei oo ikinä ollut), mutta näitä rentoja ja supermukavia voin kyllä suositella - hae säkin! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!