torstai 8. toukokuuta 2014

Paluu arkeen, takas treeneihin - vaihtoehtotreeni nro 1

Loma on lomailtu, juhlat juhlittu ja Tampereelle palattu.

Ensimmäiset kaksi päivää meni matkalaukkuja purkaessa ja pyykkiä pestessä, miten sitä voikin tulla niiiiin paljon! Vasta eilen pääsin ensimmäistä kertaa salille kahden viikon tauon jälkeen ja ai että tuntui hyvältä. 
Nyt on muutenkin aika ottaa loppukiri ja -nipistys treenailun suhteen. Suunnitelmissahan oli käyttää tämä Tampereella oleilu ja seuran puutteesta syntyvä luppoaika treenamiseen, ja näin on kyllä aika hyvin tullut tehtyäkin. Viimeiset neljä kuukautta olen treenannut salilla 3-4 kertaa viikossa ja kyllä se tuloskin (ehkä edes vähän?) näkyy. Nyt the putkiremontin loppu ja paluu Helsinkiin häämöttää jo 4-6 viikon päässä, ja sehän on aika hyvä aika treenin loppurutistukselle. Suunnitelma seuraaville viikoille on seuraava:

-salitreenit edelleen 3-4 kertaa viikossa 
-lisäksi kaksi vaihtoehtoista treeniä/viikko, lähinnä juoksua, johon lisätään lihaskuntoharjoittelua esimerkiksi näin:


Portaita Pyynikillä riittää! Tosin yleensä teen porrastreenit yksin, kuvan valmentaja oli mukana vain kartoittamassa parhaat portaat.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!