perjantai 17. tammikuuta 2014

Kikhernesalaatti


Vihersmoothieiden innoittamana terveellinen linja syömisissä jatkuu. Kikhernesalaatti on paitsi äärimmäinen "hyvis"-salaatti ravintoarvoltaan, niin myöskin tosi nopea valmistaa varsinkin kun käyttää valmiita kikherneitä kuten esim go green:ejä. Osta ja sekoita, that`s my kinda cooking! (No okei, pilko kans.)

Omassa versiossani oli kikherneiden lisäksi:

- kirsikkatomaatteja (mahdollisimman pieniksi pilkottuna)
- oranssia paprikaa (värin takia)
- kevätsipulia koko nippu - oi!
- 1 punainen chili ilman siemeniä ja pieniksi pilkottuna (pieniä lapsia hoitava muistaa tietenkin pilkkoessa käyttää kumihanskoja! Jos on kerrankin kokenut chilisilmän niin ymmärtää miksi.) 
- tuoretta korianteria. Laitoin yhden puntin, olis voinut olla enemmänkin. Korianteri on ihanaa.
- kaksi valkosipulin kynttä hienonnettuna
- yhden sitruunan mehu
- ripaus suolaa

Kaikki vaan sekaisin ja maustumaan! Malta ainakin tunti, mieluummin kauemminkin. Itse tein salaatin eilen ja tänään lounaalla se oli ihan älyttömän hyvää!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!