maanantai 2. joulukuuta 2013

Treenipäivä

Näin Karita Tykän viikonloppuna kaupungilla.

Tarviikohan edes sanoa enempää ;)

Karitahan on mua muutaman vuoden vanhempi, äiti hänkin ja aivan järjettömän hyvännäköinen. 

Muuta en tarvinnut motivaattoriksi, mä niin alan treenaa!



No joo, siis totuushan on että kyllä mä liikun muutenkin. Elämäntyylini kokonaisuudessaan on liikkuva, sohvaperunaa musta ei saa. Siis eihän meillä edes ole sohvaa! Eikä telkkariakaan sen puoleen, vielä.

Kävelen tosi paljon, tänäänkin uintiin ja takas yhteensä noin kymmenen kilometria. Ja tänään siis myös uitiin.

Ennen Bebeä rakastin spinningiä, kävin ainakin pari kertaa viikossa polkemassa. Sittemmin en ole käynyt kertaakaan, sitä on vähän ikävä.

Ikävä on myös sunnuntaiurheilulajeja: ratsastusta ja laskettelua. Molempia olen harrastellut ihan pienestä saakka, välillä enemmän, välillä vähemmän.

Juoksemassa käyn aina kun pääsen lähtemään yksin ulos, vaunujen kanssa se ei vaan oikeen onnistu. Viimeksi kävin, öö, syyskuussa??

ja salilla, siellä jos missä pitäisi käydä! Luonnostaan pulkannarumainen olemukseni ei juuri kiloja kerää, mutta lihasta, sitä kaivattaisiin.

Hädässä ystävä tunnetaan, eräs ammattitaitoinen ja ihana sellainen auttoi mut hyvään alkuun näissä treenihommissa: suurin kiitos siitä, vielä kerran! Lisäksi hän vinkkasi loistavasta fit and fresh-sivustosta, mistä sain ideoita arkiruokailun järkeistämiseen ja terveellisempään suuntaan ohjaamiseen. Liika tai epäterveellinen syöminen ei koskaan ole ollut ongelmani, mutta haluaisin panostaa vieläkin enemmän ruuan laatuun.

Näistä se lähtee, tai on jo lähtenytkin. Pitkin syksyä olen käynyt salilla sen verran että voi nyt sanoa käyneensä, mutta kyllä tuo viikonlopun motivaatioherätys tuli tarpeeseen. Thanks Karita :)

Treenin ja leikkien jälkeen evästelemässä: kasvista ja luomua, tottakai!




2 kommenttia:

  1. Karita on mun mielestä aivan liian laiha. (Mutta joo, mä en ehkä ole paras sanomaan tästä aiheesta:)

    VastaaPoista
  2. Joo et ehkä ole :) :) Ja niin, kai se kauneus on aina katsojan silmässä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!